Zon Melontar Jamrah

Tiba2 sajer aku trima pggilan dr En Fairuz(lecturer fizik) n dia tnya nk main boling x….fuh soalan…cm menggeletar jer kpala otak dengar org ajak main boling…aku ckp no hal jer..n dia ckp aku wakil lecturer jbtn fizik coz 4/2/09(malam) ada tournament boling antara jabatan kt FST…fuh gila ker apa..segan ler aku..nerves pun ada…so mmndgkn dia cm paksa gak..so aku trima jela…dia suh cr sorg lg..coz team fizik just ada 2 org jer..so aku ajak ler Santana….En fairuz ni suka aim tggi..time nk main mlm tu dia siap ckp lg..kitaorg mesti dpt 100 lebih tuk setiap game…wahhhh nerves ler jdnya…dh ler ada lecturer dr jbtn lain yg dia import..nama apa ek…En..En..En apa ntah lupa dh…

 

Time aku ngn sntana n angah smpai kt stadium….jeng..jeng..jeng…dari jauh aku terasa auraaaa sesorg yg aku x pernah kenal or tgk..tp slalu gak ym or sms….walaupun aku x kenal..tp auraaa dia aku dpt rasa…..sapakah itu?…tiba2 angh g tegur…..wahhhhhhh kak dot dot rupanya…ni ker kak dot dot…kecik n comel orgnyaaaa….tiba2 time tu gak dia panggil N*N*…wahh saja la tuuu(tapi aku suka jerrr)hahahaha…berliak bijik mata tgk N*N*…cntiknyaaa….around kul 9 lontaran jamrah pun bermula…team fizik dpt lane 16…nak dijadikan citer(mmg nk crita pun)…team N*N* dok lane 13…so bersetentang ngn team kitaorg…lg ler aku nerves…..nasib baik perform ok gak ler…dlm ati aku,nak jer tegur dia…tapi pemalu aku ni kuat sgt..dh ler dlm team dia semua pompuan,semua aku x kenal lak tu..lg ler malu…kitaorg melontar jmrah sebnyak 3 game..team kitaorg ler 1st skali abis…ai En.Fairuz ni rush orgnya..so main cepat2 ler…x sempat nk rehat..lepas abih jer…aku g kacau kak dot dot kejap(kacau ker?..pdhal senyap jer,kikiki)…lepas kak dot dot abis main..aku pun balik…ada 2,3 team yg x abis main lg time tu….En Fairuz ckp team ktorg dpt no.3..so ok la tu…x ler mghampakan dia gak aku n Santana…aku,Santana n angah g mkn kt Pakwan Kopitiam lepas tu..lebih kurg setengah jam dok sana kitaorg pun balik n aku trus tido ngn nyenyaknya coz keletihan…

 

*Disaat aku mgupdate blog ni..aku sedang berchating ngn N*N*(apa motifnya ek?bak kata nabil…lu pk ler sendiri)

 

~ by nikaz64525 on February 6, 2009.

One Response to “Zon Melontar Jamrah”

  1. Haiyoh.over betul ber N*N* segala..huhu..
    Err, kem salam sama santanaaaaa..
    hehe

Leave a comment